19 December

Hejsan, idag åkte jag, mamma, pappa och Ica ut till Marieberg en stund :)
Mamma och pappa gick för sej för dom skulle köpa lite julklappar!
Jag och Ica gick och kolla på lite kläder!
Jag ska ut dit igen den 23 med älsklingen för att försöka hitta nått jag kan ha på mej på julafton :) Men förhoppningsvis blir det INTE svårt att hitta nått, men känner jag mej rätt så kommer det ta ett tag (a)

Just nu sitter jag och bara tråkar :/
Vofflan åkte hem till sej igår för att börja rensa/packa lite saker, eftersom vi snart ska flytta :) Jag längtar sjukt mycket måste jag säga :D Få nått alldeles eget!
Fast det är ju ett tag kvar somsagt.
Det händer massa innan det iaf :P

På Tisdag kommer Vofflan tebax hit <3
På Onsdag är det ultraljud <3 Vi får förhoppnings vis reda på könet!
Sen är det ju julafton och nyår att se fram emot oxå :D <3

Och alla dagar spenderar jag såklart med älsklingen <3


Nu ska jag fortsätta att lyssna på depp musik och önska att Vofflan va på väg hit just nu, men det är antagligen bara en önskan :/ <3


Jag älskar dej Kristoffer <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

fusk, jag vill oxå ha en egen lägenhet :P men jag kan ju komma till er och hälsa på nån gång :D kram <3

2010-12-21 @ 10:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0