15 November

Hejsan alla glada :D
Idag är jag i v.12+6 = v.13 :P
Så i morron går jag in i v.13+0 = v.14 :D <3

Än så länge har jag inte gått upp något i vikt, eller jag pendlar upp och ner hela tiden :P
Fast magen har blivit större iaf :S och tuttarna (a)
Kanske är för att tarmarna trycks upp och att livmodern växer eller nått :P
Man ser iaf att magen har växt skit mycket fast jag bara är i v.13 (v.14 i morron)


Idag är det en sån där längtar-efter-bebis-dag :P Camilla kom med två IKEA pappers kassar förut med kläder från Sofias barn Nova :)
Det fanns jätte mycket som jag tyckte va sött och gulligt :)
Men hade lite problem med vart jag skulle lägga allt xD Så jag fick rensa ur två lådor i min garderob :P
Så nu har jag typ 5 lådor med kläder,leksaker, overoller, lakan osv :)
Sängen och allt sånt stort står borta i förådet :P (inne förrådet)

Så tack så mycket Sofia och Nova :) och Camilla som bärde hit allt :D



Aja, till något helt annat nu :P
I morron ska jag gå upp vid 09.00 nångång :P eftersom jag ska på ett till CP möte i skolan vid 13.00, men mina kära vänner Emelie och Malin vill att jag ska komma lite innan så vi kan gå igenom lite saker innan mötet :)
Så då gör jag självklart det ;)



Justfan :D
JAG OCH VOFFLAN SKA FLYTTA IHOP :D:D:D
Vi har fått en lägenhet på samma gård som jag, mamma, pappa, Ica och Fredric bor på nu :D
Vi ska bo på Tallrisvägen 6 ist för 8 som nu :D
Jag är skit glad :D

Flytten blir den 1/2-11 så det blir skönt, så hinner bosätta oss innan bebisen kommer oxå :D <3


Aja, nu vetefan vad jag ska skriva mera :P
Ska nog krypa ner till min älskade pojkvän och kolla på pensionersjävlar :P


Ha det bra så länge :D

PUSS&KRAM <3



Bebisen från det andra KUB testet :) <3
Vi längtar som tusan efter dej <3





JAG ÄLSKAR DEJ KRISTOFFER JENSEN <3


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vi längtar som bara tusan nu<3 om man kunde spola fram tiden så skulle ja helt klart gör det<3

För jävlar vad vi längtar efter dig vårat hjärta!<3



Ja jag tycker du ska komma hit nu (A)<3 så ja får känna på dig nu när du är nyrakad (A)<3:$

Älskar verkligen dig mitt hjärta!<3

2010-11-15 @ 22:18:45
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: Emelie

fan va kul de ska bli när bebisen kommer :)och när ni har flyttat in så måste jag få komma och hälsa på er :P Kram <3

2010-11-15 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0