23 November

Hejsan, idag har jag varit på "möte" i skolan, det gick bra men sen blev det sjukt skrattretande xD
USCH vad jag hatar vissa personer!!!

Aja, idag åkte Älsklingen hem :( TRÅKIGT!
Han har tydligen någon innebandycup i skolan som han ville vara med på i morron :P Söt kille det där :) <3
Men han kommer förhoppnings vis tillbax på torsdag eller fredag :)
Jag hoppas på torsdag för då kan han ju vara med mej i skolan på öppethus :D:D:D <3

Jag, Emelie och Malin ska bjuda på marknadsnougat och dela ut enkäter :)
Iaf något man kan fördriva dagarna/tiden med :P


I morron ska jag skriva in mej på arbetsförmedlingen och massa :P
Har inte så stor koll på sånt där xD Det är mest pappa som vet vad och när man ska göra sånt xD :P


Justja :)
Alla som läser måste hålla tummarna för Vofflan i morron :D <3
Så att han får praktik platsen i örebro :D <3
Då kan vi vara tsm heeeeeela tiiiiiiden <3 WIIIIIIE <3


Nu ska jag gästblogga i Vofflans blogg :P
Får se om jag har något kvar att skriva om xD :P
Man kan ju alltid hoppas :P

PUSS&KRAM <3


JAG ÄLSKAR DEJ KRISTOFFER & VÅRAN LILLA JUVEL I MAGEN <3

Imorron har jag vart gravid i 100 dagar :D <3

Kommentarer
Postat av: Vofflan

Hoppas verkligen jag får det :D men han sa ju att det inte skulle vara några problem (A)<3 hihi :D



Jag älskar dig och våran Juvel också!<3

2010-11-23 @ 18:14:40
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag håller iaf alla mina tummar :D <3

Jag älskar dej <3

2010-11-23 @ 18:15:12
URL: http://missbea.blogg.se/
Postat av: Emelie

De är ju ganska skönt att vi har delat på pengarna nu så de är över iaf :D

Fint kort på er :)

Kram <3

2010-11-24 @ 15:42:45
Postat av: Bea

Ja, det är jävligt skönt :)

Hoppas bara att det INTE blir mera tjafs -.-'



Tackar :P

Kram <3 :)

2010-11-24 @ 17:47:57
URL: http://missbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0