30 November

Hej svejs :P
Imorron är det 1 December!!! :D
Måste hinna och köpa en choklad julkalender ju :O Har inte gjort det än (a)
Julkalendern i år hoppas jag är skit bra!
Den förra året sög som faaan xD

Jag vet, jag är som ett barn :P
Men vafan, det är ju bättre det än att vara vuxen (a)


Tror nog att jag ska ta och baka något sen, antingen en kladdkaka eller lussebullar.
Kladkaka är ju mycket godare och går snnabare att göra en lussebullar, så jag tror det blir kladkaka :D



Har fått en ultraljuds tid den 22 December och då får vi förhoppningsvis veta könet :D och jag längtar som faaan! <3

Har suttit och kollat barn kläder hela förmiddagen :P
Så vi får hålla tummarna att han/hon snart pluppar ut :D


Igår beställde jag hem en mini pc oxå :D En svart Asus 1005px! Så vi får hoppas på att den är bra (Y) :D och att den snart kommer xD

På lördag ska jag och älsklingen förhoppningsvis åka upp på stan och shoppa dom första julklapparna :D
MYS på det :D <3

Aja, nu ska jag kolla lite på facebook och ha almänt tråkigt :(

PUSS&KRAM <3




JAG ÄLSKAR DEJ KRISTOFFER JENSEN <3

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det blir massa mys på lördag älskling<3 vi får nog ta det lite senare på eftermiddagen så ja kan sova ut efter att ha jobbat hela veckan (A) hihi<3

Puss, Älskar dig också!<3

2010-11-30 @ 20:28:55
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: cissi

du har namnsdag i morgon så grattis^^

2010-12-01 @ 08:40:24
URL: http://xstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0