Bebis <3

Hejsan, tänkte kanske att ALLA mina kära blogg läsare vill se min och Kristoffers lilla bebis? :D
(bilderna kommer nedanför :P)

Idag har vi varit på KUB testet, men det visade sej att bebisen var för liten så jag fick en ny tid! Men vad gör det? :P
Då får jag ju se bebisen uttligare en gång innan det "stora" ultraljudet :D (a)

Det har väl inte hänt så mycket sen sist xD
Förutom att jag mår lite bättre på dagarna nu, och det tycker jag är skit bra :D Fast mornarna är hämska -.-'

Justja, i morron ska jag till doktorn och prata lite och kanske ta nya blodprover till nästa KUB test!



I fredags kom Linn hit, det första hon gjorde i ÖREBRO va naturligtvis att pierca bröstvårtan xD :P
Knäpp brud det där :P Men jag gillar henne iaf :)

Nu vetefan vad jag ska skriva mera xD



Eller jo, på ONSDAG 3/10 så måste ALLA hålla båda sina tummar, så att Kristoffer klarar uppskrivningen!
:D <3


PUSS&KRAM <3








JAG ÄLSKAR DEJ KRISTOFFER <3




Kommentarer
Postat av: cissi

ååh så fin och underbar!det är så fantastiskt att ni kommer få en bebis, en ny människa som kommer förgylla livet. <3

2010-11-02 @ 18:03:22
Postat av: linn

Jag är knäpp, thats it asså^^

2010-11-06 @ 16:23:50
URL: http://helloblondy.blogg.se/
Postat av: linn

För att du hade skrivit:

I fredags kom Linn hit, det första hon gjorde i ÖREBRO va naturligtvis att pierca bröstvårtan xD :P

Knäpp brud det där :P Men jag gillar henne iaf :)



I inlägget så ja tänkte bara hålla med

2010-11-06 @ 21:21:14
URL: http://helloblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0