Sockerfri månad!

Hejsan, nu var de riktigt jävla länge sen jag bloggade sen sist! Men jag har vart upptagen och inte orkat helt enkelt :P
Det är mycket som har hänt i mitt och Kristoffers liv, en sak är bla. att vi fått barn <3 och en annan sak är att jag har fått världens fladder mage xD
Jag gick upp 17kg med Wiggo och har ungifär tappat 7 av dom. Nu har det gått två månader och jag känner att nått måste göras :)

Jag läste på facebook att Sandra Wallin ska ha en sockerfri månad och jag bara kännde att jag med måste testa!
Hon har testat det förut och hon lyckades då gå ner 25kg på 3månader. Och det är ju jätte mycket!
Så jag hoppas på att Kristoffer oxå är med på det här annars kommer det bli riktigt tufft för mej! Det är ju ändå den första månaden som säkert är jobbigast!
Så om vi slutar med socker, går våra vanliga barnvagns prommenader så kommer det nog gå super bra! :D
Och sen i slutet på den här månaden så ska jag nog skaffa ett gym kort! :D

Nu ska jag gå in och väcka Kristoffer så ska vi duscha sen sätta igång och städa, för idag får vi besök av Wiggos ena farbror och hans kompis. Dom ska pausa sin resa här. Dom ska ta sej från Linköping till Piteå på cykel!
Här är deras blogg https://ommarumpor.wordpress.com/ ifall någon är intresserad för hur det går för dom :)
Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du kan bara du ger dej den på det Envis har du alltid varit så det kommer gå bra..

Puss

2011-08-01 @ 10:37:11
Postat av: Cecilia

äntligen ett nytt inlägg! efterlängtat^^

2011-08-02 @ 20:27:02
URL: http://tibonnanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0