10 Januari

Hejsan hoppsan, nu va det ett tag sen jag bloggade :/ Mitt fel :P
Jag ångrar verkligen att jag inte är mer insatt i mitt bloggande, skulle hämskt gärna ha velat blogga hela min graviditet, men jag är antagligen för lat för att göra det :P

Idag är det iaf den 10 Januari, första bloggandet för det här året :P Det känns jävligt skönt :)
Idag började dom flesta skolan/jobb, men skola framförallt. Jag vill oxå gå i skolan, nu när man har gått hemma så länge så saknar man det sociala :/ Men, men, jag får ta och få arslet ur vagnen och smsa mina girls och fråga om vi kan fika nån dag, och bara sitta och prata :) Skulle uppskattas sjukt mycket :D

Magen växer som den ska, just nu sitter jag i min fina soffa på rummet med datorn i knät och mobilen på magen xD Snart kan jag ha mitt Coca Cola glas där oxå (a)

För er som inte vet, så blir flytten inte av :/ Pga lite grejer!
Så jag bor hemma tills bebis har kommit och flyttar senare ist :)
Det kommer bli bra att bo hemma oxå, få hjälp i början med sånt jag inte kan/vet hur man ska göra osv. Det är en trygghet för mej att ha mamma i närheten :)


Idag så maila mamma till någon som har hand om unga mammor & pappor grupper på stan, det kommer börja en grupp för dom som ska ha barn i April/Maj som skulle passa mej jätte bra sa hon. Den börjar den 1 Februari :) Jag ska absolut ge det en chans, få nya vänner i min ålder som oxå ska få barn :) Ska bli skit skoj! Så har jag något att se fram emot iaf :D

Idag har jag oxå sökt 3 jobb! Känner mej jävligt duktig :)
Så vi får väl se om nån vill anställa en gravid tjej som bara äter och äter hela dagarna xD Tror fan inte någon vill det asså xD :P

Nu har jag nog inget mer att skriva om xD
Ska nog titta lite mer på TV sen krypa ner i min säng och försöka sova :)

Puss&Kram <3



Jag älskar verkligen dej knasboll <3
Och jag längtar verkligen tills våran lilla juvel kommer ut till världen <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag saknar ditt nummer i mobilen! smsa mig så jag får det igen^^

om inte din mamma kan hjälpa till med allt hela tiden( vilket hon säkert kan) så kan jag komma och göra det, vad som helst!



vi får prata ihop oss om en fikastund på stan^^ <3

2011-01-11 @ 15:41:12
URL: http://xstar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa vi måste verkligen fika någon dag! de va ju typ hur längesen som helst vi sågs och kunde prata ganska länge.

massa pussar till dej och bebis <3

2011-01-13 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0