15 Januari

Hellojsan :P
Igentligen har jag inget vettigt att skriva men jag kommer nog komma på ett par rader iaf xD

Imorron har jag vart gravid i 23veckor :P
Fy vad tiden går fort måste jag säga :) Nu är det bara 17 veckor kvar (a) <3

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
Jag vakna vid 10.30, gick upp och åt frukost med älsklingen, sen la han sej på soffan och kolla film och jag la mej i sängen igen och somna om och vakna vid 13.30 :P
Efter det tog vi det bara lungt, jag tog på mej kläder och fixa håret lite sen tog vi en prommenad till affären!
Nu sitter vi i soffan igen efter en välbehövlig hemma gjord pizza som pappa hade gjort :) MUMS!!! :D

Snart kommer nog micke och Nettan hit :P Får hoppas att dom tar med något att fika med :D (a)

Senare ska älsklingen baka en hallon, blåbär och björnbärs smul paj :D MUMMMMMMS! :D Och jag ska bara sitta på soffan och kolla på ;P


Nu vetefan vad jag ska skriva mera -.-'

PUSS&KRAM <3



LOVE, LOVE, LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Vofflan

Hihi ja det har ju faktiskt varit en oerhört slapp dag :-)

Och vadå? Ska inte du hjälpa mig baka ;-)<3 mästerbagaren him self :-D



Älskar dig mest av allt mitt hjärta!<3 Längtar verkligen till våran älskade juvel kommer till världen!<3

2011-01-15 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0