Lill killen <3

Hejsan igen :P
Nu va det ett tag sen jag bloggade igen. Jag fattar inte riktigt varför det tar så långt tid mellan varje inlägg när jag ändå inte gör ett skit om dagarna xD
Men men, tänkte berätta lite vad som har hänt på sistone :)

I går va jag och Vofflan på ett möte inför unga mammor&pappor :)
Det lät hur kul som helst :) Speciellt att få träffa andra unga mammor&pappor som sitter i samma sists som jag och Vofflan :D
Första gången är nu på tisdag, det ska bli riktigt, riktigt kul faktiskt :D

Idag åkte älsklingen hem till Vadstena för att han skulle tömma det sista i lägenheten och städa det sista. Han skulle ta tåget hem igen 18.29 men när mamma gick in och kolla på sj.se för atta se när han skulle vara här i Örebro så ser hon att sista tåget hit går 16.29 :S Så inatt får han sova i en tom lägenhet på ett hårt och kallt golv :( Usch, jag lider med honom...
Men han kommer hit i morron :) <3

Idag åkte jag, mamma och pappa upp på hindersmässan en sväng, det va riktigt mysigt faktiskt :)
Köpte lite grejer till lill grabben i magen! <3
Mamma köpte strumpor, en väska och lite godis :)
Sen åkte vi hem!

På måndag ska Vofflan på arbetsförmedlings möte samtidigt som vi igentligen ska till BM (barnmorskan) :(
Så mamma får följa med ist för honom! Synd att han kommer missa när dom ska mäta livmodern osv :/

Nån dag ska jag ta och köpa färg till lillens skötbord och spjälsäng :)
Någon som har något tips på någon färg som skulle passa? :)
Älsklingen får sandpappra sängen så målar vi tsm (a)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera :P
Tror att mitt hjärta har lyckats somna på det kalla golvet i Vadstena, för han svarar inte på sms längre :P
Han ska få en riktigt stor kram och en stor blöt puss i morron på tågstationen :D <3

Jag älskar dej Kristoffer <3





Vi vet förreten vad det är för kön nu :)
Som överskrifften lyder så är det en liten kille <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha de är rätt att han ska göra de tråkiga och sandpappra :P vi tjejer ska inte behöva göra sånt tråk ;P puss <3

2011-02-02 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0