v.29+4 (v.30)

Hejsan svejsan :P
Just nu sitter jag vid pappas dator och bloggar lite gran och kollar fb :P
Igentligen vet jag inte vad jag ska skriva men mamma tjatar på mej att jag måste blogga så jag skriver väl lite onödiga rader xD :P
Idag fick jag och Kristoffer beviljad en lägenhet från soc, så den 1/6 flyttar vi :D
Det ska bli sköööööönt :D
Jag är nu i vecka 30 som rubriken lyder och magen är jätte stor :P
Så det är inte alls många veckor kvar tills våran prins kommer ut <3
Men jag tror att han kommer ut lite tidigare än besäknat iaf!
Nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva mera xD
Ha det så bra där ute i snöovädret -.-' :P
PUSS&KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiiiie,va kul att ni fått en lägenhet nu, nu flyttar vi samma datum ;P hehe

Jag kommer gärna och hälsar på er alla tre när ni flyttat om jag får :) puss <3

2011-03-21 @ 18:56:50
Postat av: cecilia

frivillig flytt hjälp här! jag är ju inte så stark men något kan jag ta^^

2011-03-26 @ 21:17:33
Postat av: emelie

hade oxå kunnat vara frivillig flytthjälp om jag inte oxå hade flyttat då :) <3

2011-04-05 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0